........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Selasa, 11 Mei 2010

Top secret...!!!


Best kot dpt mkn kek kt secret resepi ni..hahahahha..lebih2 lg kek tiramisunya and kek ap lg satu tu..aku lupa lah namanya..(pnjg sgt kot namanya..) hahahaha... ap yg yg secret sgt pasal restoran ni ?? well, aku pn xtau..
Rahsia tetap rahsia, kalo xbukan rahsia namanya kan..
hehehehhehe...


Well, sekali rasa mesti nk lagi..hehehhehe...tahun ni, aku rasa nk mkn kek ni lah tuk besday aku..
p/s: aku tau, mesti aku akan mkn sorang2 ja..huhuhuhu...thun lepas aku mkn kek white chocolate dr secret resepi ni juga sorang2 kot..waaaa..
tp tulah aku dh bese wat sorg2..hehehehehe..smpai mkn pn aku xpeduli sorg ke ramai..hehehehe..Aku dh belajar utk lakukan semuanya sendiri. ops, bkn dh belajar, tp dh lama aku belajarnya...so, there, aku xpernh hrpkan sapa2 pn..

So, this is the secret...!!!


By,
Lavendar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan