........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Ahad, 25 Julai 2010

Manusia Hari ini..

Aku pun xtau apa aku nk katakan tentang org2 hari ni...ad yg menyenangkan, ad yg menyakitkan, ad yg hipokrit, ad yg berbudi, ad yg masih berhati mulia dan ad manusia yg menjengkelkan..

Kalo aku ni, aku pn xtau nk kategorikan diri aku ni ap...tapi yg bley aku katakan, aku ni masih boleh berfikir yg mana baik dan yg mana buruk..Tapi kdg2 kita xbley menilai diri kita sepenuhnya sbb kdg2 org lain lebih bijak menilai diri kita dr kita menilai diri kita sendiri...

Bagi manusia yg menyenangkan, setiap patah perkataannya dan setiap tingkah lakunya amat menyenangkan pada pandangan org lain.Walaupun diri terasa teruk, tapi masih menjaga perasaan org lain. Bagi aku, itu lah manusia yg menyenangkan..

Manusia yg hipokrit!! manusia itu lh yg bley membinasakan manusia lain..kerana sikapnya, ia boleh mengubah pandangan dunia. Tapi aku pn kdg2 terfikir kenapa mereka perlu bersikap hipokrit..?? Adakah kerana dirinya sendiri ataupn kerana org lain..??

Menjengkelkan...Aku pn xtau knp aku bley ckp yg ad manusia yg menjengkelkan..Erm, sbb aku rasa, sememangnya ad manusia yg mcm tu..tapi aku pasti kot yg masih ad perbezaan antara menjengkelkan dan hipokrit..kedua-duanya amat berbeza...kedua-duanya amat menyakitkan!!

Erm, mood aku xberapa nk elok sgt skrg ni..huhuhu...aku akan sambung topik aku pasal ni lain kali...hikhikhik...So, buat masa skrg, aku nk ckp, ADIOS!!! heheheeee

-lavendar-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan