........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Isnin, 19 Julai 2010

Surprised..!!

Biar pun aku update lmbt sikit kat blog aku ni pasal besday aku hari tu iaitu 17 Julai ( tahun ni lah, tahun bila lagi...hehehe), tapi aku still rasa gembira..
First time aku rasa sangat terharu atas kejutan yg kwn2 aku berikan, biarpun hanya sebijik kek, tapi kejutan drpada dieorg sgt memberi kesan kat aku lh jugak..first time aku menangis depan dieorg semua, and of course lh semua terkejut.!! Tapi tanggal 17 Julai tu sebenarnya aku tuggu ucapan seseorang tapi dia telah terlewat, so aku dh nekad, dia bkn siapa2 pada aku..huhuhu..sedeynya di hari besday ku..tapi pengubatnya ialah kwn2 yg sudi memberi kejutan pada aku pada mlm tu..hehehehe..sukanya..!!!!!! =)

itu lah kwn kan...??
kadang2 mereka menyakitkan hati tapi kadang2 dieorg jugak pengubat duka..cehhh, mcm ap plak...jgn salah faham plak..!! bagi aku, kwn2 adalh insan yg paling rapat ngan aku after family aku..hehehehe..

So, last ly aku juz nk ckp, THANK YOU TO ALL MY FRIENDS that wish me for my birthday..!!!!!!!!
I LOVE U ALL.........!!!!!!!!

-lavendar-

2 ulasan:

  1. Happy belated besday!!
    erk..mungkin sesorang itu ade urusan ato bz ...
    tak sempat wish might be

    BalasPadam
  2. thank you..!!
    erm, maybe tp ak dah tawar hati dh...
    huhuhu

    BalasPadam