........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Sabtu, 5 Jun 2010

Aku Perlu pastikannya....!!

Aku nak lupakan seseorang tapi kenapa dia xbley hilang dr aku r...?? bley pergi dr hidup aku x..???? Aku yg sush hati sebab kau tau x...!! huhuhu...Aku bneci dia tau x..Dulu dh sorng aku nk lupakan tapi dia mmg xpernh hadir lg tapi aku yg tewas dan aku ingin sgt nk tau pasalnya...biarpn hanya utk tahu ttg kehidupannya.. tapi dia masih tetap lam hati aku..

 Ak ad pernah dgr satu pernyataan dan pernyataan tersebut dah buat aku terasa sesuatu...

" Ak telah hampir dipisahkan oleh orang lain dr seseorang yang sangat aku cintai... aku sndiri xtau kenapa org tu nk sgt aku berpisah dr dia, tapi apa yg aku tau, walau siapa dia dan walau apa pn yang berlaku, dia telah berada dalam hati aku...kerana dia telah mendapat tempat yg istimewa dlm hati aku..." 

Begitu juga aku, dimana aku perlukan sesuatu sebab yg boley aku buang dia jauh dr hidupku...iaitu kepastian yg pasti....

Love, 
LaVenDAr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan