........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Ahad, 6 Jun 2010

Gembira bersama...

Semalam aku balik ke kampung sebelah mak aku...berjumpa ngan sepupu aku n mak saudara aku..walaupun agak gila2 sikit diorg tu tapi bagi aku family aku is better than everything...hehehee...kdg2 diorg sakitkan hati aku pn, tapi diorg adalah keluarga aku...korang pn mesti pegang pada prinsip mcm tu sbb, walau siapa pun korng suatu hari nanti, diorg mesti akan ad bersama korang...tp kalau sebaliknya hanya Allah saja yang tahu..kita sekadar berniat...

Satu hari kat kampung sna tu, mmg lah mcm xda keje sgt nk buat tp bley lh kt sna tu drpd xwat pape pn...
Aku ni bknnya kaya sgt nk p jln2 jauh tp kdg2 benda yg remeh tu kalau bley buatkan aku senang n happy, aku rasa benda tu lebih bermakna dr aku p jln jauh2 n ke tmpt2 yg mahal tu...

Mmg xda byk sgt benda nk dikongsikan tp ckup lh kalau kiteorg happy together..hehehe...so, aku juz nk masukkan entri pasal ni ja lah kali ni..hehehe

Happy,
LavenDar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan