........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Sabtu, 5 Jun 2010

Holiday was starting...!!

Yuhuuuu.....aku dh start bercuti hari ni..aku baru smpai kat umah pagi tadi... !! Perkara yg paling best sekali biarpun aku rasa mcm agak bosan lah duk kt umah pn..tapi tidak lh sebosan duk kt asrama tu...erk, perkara yg paling teruk agaknya kalau xda ap2 aktiviti yg perlu dibuat...yg akan aku bley buat agaknya tido, bangun n tdo bangun..mkn pn kena kuar kot...kalo duit xda mcm mana...??? kalau lah..tapi kalo mkn tu, aku bley pertimbangkan lgi kot..hehehehe...

Perkara yang membengangkan aku tuk hari ni...
-bas yg aku naiki lambat smpai tepat pada pukulnya. (sepatutnya pukul 9 mlm tapi smpai kul 10 mlm...)
-gerak dh lh lmbat...
-kena tukar bas lain pulak kt kuantan tu...byk betul lh...
-then, berhenti pulak kat R&R...lama lak tu...sengal tul lah..
-and last sekali sampai kat Stesen bas pukul 7 pagi...
Ak mana pernah smpai selewat tu kalo time balik kampung kot...agak r...ishh2.!!!!!!!!


Perkara yang okey sikit lah tuk hari ni...
-erm, aku bley tahan ngantuk walaupun xtido semalaman time duk lam bas...(tido pn jap2 jer kot...)
-pagi2 su aku ajak p kenduri..hehehe..mcm hal jgk jd, tp okey lh sebenarnya...
Tuk hari ni xda lh perkara yg best sgt sbb aku baru ja pn smpai..


Tentang perasaan aku hari ni...
-aku nak lupakan seseorang..
-aku nak mulakan sesuatu yang lain..
-ak xnk igt tentang sesuatu yang menyakitkan hati aku.
-aku nk lari dr sesuatu..
-ak harap baliknya aku ke kampung ni, aku boleh lupakan segala-galanya...

Sebenarnya, dh lama aku xmasukkan entri aku lam blog ni...nk tulis, tapi langsung xda mood masa duk kat asrama...bila balik umah, bley pulak..hehehehe..( ckp lh homesick daa.....hikhik)..
so, aku rasa setakat tu ja lah yg aku bley masukkan tuk entri kali ini...hehehe...

Love,
LAvEndar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan