........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Sabtu, 12 Jun 2010

Aku Telah Pasti..(Part 2)

Hari ni setelah lama aku berfikir tentang kepastian yang aku bakal lakukan, maka, aku berjaya melupakan seseorang..erm, aku dh xrasa apa2 apabila aku tidak mendapat sebarang respon drpd seseorg..so, hal ini telah menguatkan kepastian aku, maka, aku membuat keputusan, dia akan tetap kekal sebagai seorang rakan kenalan lama aku.,,tidak lebih drpd itu..

Hati aku yg telah lama tertutup masih lagi tertutup dan  masih menunggu si pengetuk pintu yang tepat..sayangnya, aku sendiri pn xtau siapa...hehehe...masih terlalu awal utk aku memikirkan perkara ni..!!

Setelah banyak hal yang aku post lam blog aku ni, aku rasa aku mmg byk ckp perihal aku lah..hahhaa..lebih2 lg pasal perasaan dan perasan aku ni..!! tapi aku peduli ap...janji aku bley lepaskan sesuatu lam blog ni..
Sebenarnya, manusia ni xleh nk pendam semua hal, so, diaorg memerlukan seseorang atau sesuatu yang boleh mereka lepaskan perasaan mereka., atau utk tempat mereka meluahkan sesuatu..
Jadi, terdapat pelbagai cara utk kita lepaskan perasaan kita. Antaranya ialah melalui:
-penulisan dalam blog; dimana mereka boleh meluahkan rasa tidak puas hati mereka ataupn utk mengatakan tentang sesuatu juga boleh membincangkan tentang topik2 semasa.
-melalui interaksi dengan rakan sebaya; cthnya, berbual dgn org yang kita percayai. kita bercerita tentang sesuatu rahsia kepada org yg paling rapat ngan kita supaya mereka tak sebarkan ap yg kita ceritakan tu..
-melalui sukan juga; senaman dpt menyihatkan minda juga selain dpt mengurangkan tekanan yg dihadapi. Juga bersukan dpt menenangkan diri..
tp sebenarnya byk lg cara2 lain utk kita lepaskan perasaan kita ni..cuma harus bijak memilih jalannya dan berkemampuan utk lakukannya..

berbalik kpd ap yg aku nk katakan td, sebenarnya, aku sendiri xpasti tentang hati dan perasaan aku ni, kdg2 ia bley berubah lam  sekelip mata jer..sayangnya, xda sorang pn yg xfhm tentang tu..hehehee..So, xpasal2 aku jd org yg mcm xda hati dan perasaan...hahahahaaaa..


-lavendar-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan