........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Khamis, 15 April 2010

Andai itu Takdirnya....

Korang pernah dgr x ayat tu..??
mcm tajuk novel jer..hehehe.tapi yg aku nk ceritakan ni ialah bkn cerita novel tapi cerita aku..kisah aku.
Tak salah untuk kita mencintai seseorang tapi salah kah jika aku x dpt melupakannya biarpun tahu dia sudah dimiliki? Kdg2 terlalu sukar utk kita melupakan seseorang yg pernah hdir dalam hidup kita biarpun kita x pernh mengatakan perasaan itu terhdp insan tersebut. sygnya... Cinta tak boleh dipaksa. cukuplah sekadar kita memberinya secara ikhlas.
Aku pernh menyukainya, tp xpernh menyatakannya.. kerana sebuah ego dan sebuah impian akan dtg aku dgr kata akalku bkn kata hatiku..salahkah?? aku percaya tentang takdir. sebuah takdir dimana suatu ketika nanti akan ad masa yg akan menemukan kami biarpun bkn sbg kenalan. Hanya memandang pn cukuplah. bkn utk berkata-kata ttpi ckplah hanya dgn satu berita menggembirakan tentangnya. Dia gembira dan berjaya dlm hidupnya... itu sudh ckp bagiku. Namun, takdir itu maha berkuasa ada ketika ia menemukan kami dlm pelbagai cara. Dia dgn dunianya sendiri dan aku dgn dunia aku sndiri ttp namanya masih wujud dlm kepala aku.
huh..!! what the hell I'm think about him????
dlm seribu doa, dia adalh salah satunya. dlam seribu doa jugak lupakannya juga adalah salah satu drinya.  Namun, kerana takdir juga, kenapa dia masih wujud dlm kepala aku??? adakah kerana tiada org lain yg pernh hadir dlm hdp aku??? arghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! Sakitnya hati hanya Tuhan yg tahu...Sakitnya merindu hanya Tuhan yg tahu.
Nekad. Dia dh lama mati dlm kamus hdp aku. Kerna hanya bygnya sja yg wujud. LUPAKAN DIA!!! NEKAD!! huhuhu...
Andai itu Takdirnya. Aku harus lupakannya dan mulakan segalanya sekali lagi tanpa nya. Aku ingin berdiri sebagaimana aku berdiri hari ini. Kerana impian MAK n AYAH... kerana impian hati, kerna impian org yg aku syg hari ini,..

I want to said it loudly..
I DON'T CARE ABOUT YOU!!!
I DON'T LOVE YOU!!!
I DON'T NEED YOU AT ALL!!!
because you never look at me..even once..

MOM, DAD,
I WILL FIGHT FOR WHAT YOU ALL WANT...!!!
I WILL ACCEPT ANYTHING FROM YOU ALL...
EVEN YOU CHOOSE FOR MY FUTURE..!!!!!

LOVE,
LaVenDar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan