........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Jumaat, 9 April 2010

I'm The nEw uSer.....(>_<)

Pertama sekali, aku nk ucapkan selamat datang ke dunia baru aku dimana aku baru nk belajar tulis kat blog ni..
hehehe..
So, kalo yag dh lame tu, berilah tunjuk ajar kat aku yg baru nk merangkak ni yea..
bak kata pepatah lah,
Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan...
Eh, silap!!! ini pantun lah. bukan pepatah..wakakakaka..silap ea...

Tujuan aku tulis ni sebab nk cari tempat nk luahkan something lah termasuk lah apa2 pn kn..hakhak..
 lagipun ak nk cari tempat yg boleh diceritakan dan bagi pendapat ak sendiri..lepas tu, kalo korang nk komen ke apa ke..lantaklah...aku bley jawab kalo bley lah..kalo xbley, jgn nk marh lak..huhuhu..


Hehe..comel x baby ni..ibaratnya, aku mcm tulah...baru nk kenal dunia...harap2 ada yang boleh beri tunjuk ajar utk memberi panduan bagi mencorakkan hidup aku ni..
p/s: baby tu bkn I yea...kihkih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan