........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Rabu, 14 April 2010

Which OnE I waNt..???

Look here..!!!
kat sini ada byk pilihan cincin yg aku angankan. tapi dalam seumur hdup aku aku hanya nk satu je cincin dr orn yg pling bermkna dlm hidup aku. JUST ONE!! aku xperlukan byk untk dia buktikan cinta dia dlm harta benda nya. cukuplah dgn brg yg boleh membwa makna dlm hdp aku. Cincin memberikan seribu makna bg seorng perempuan. xkira lh ketika bertunang mahupun berkhwn.cincin itu sgt bermkna bginya...
kat sini ad beberapa contoh cincin..korang agak yg mana satu yg aku suka sgt2??..


dlm byk2 cincin..yg mana jd pilihan ku agknya suatu hri nanti yerk??? hehehe..gatal lew pulak..
p/s: boyfriend xda lg , ad hti nk kahwin..hakhak..cian kt aku ni..huhuhu


LOVE,
LAveNdar...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan