........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Jumaat, 9 April 2010

Is them my friends...???

Kawan aku ke diaorg tu..???
Ntah lah, layak ke aku pgl kwn mcm tu???
kisahnya mcm ni...(Al-kisahhhh.......)
Kiteorg kawan sejak dari sekolah, dah lah sejak dr sekolah rendah sampai sekolah menengah. Hampir semua perkara lah kiteorg wat bersama-sama. Belajar bersama-sama, duk lam kelas pn duk tepi aku. (time sekolah menengah lah). Tapi, lepas je SPM, huish...mcm xkenal ak siot!! ad nk contact ke? ad nk reply msj ke? apatah lg nk msj!! haram! ak pantang kalo ak htr msj org xreply..mcm lah sibuk sgt..!! huh..bley blah lah... tau lah, dia tu dh advance dr aku..aku ckp lembut sikit, katanya aku ni berjiwang!! igt ak ni ap ntah..!! tp aku xlah sekejam tu..ad masanya aku msj dia..ak ym x habuk xbls..xpa, ak bley sbar lagi..korang tau sbb ap?
Sebab dia pernh menjadi sebhagian dr hdp aku dulu..pernh bersama-sama aku utk berjuang..aku ttp igt..sampai mati ak akan igt setiap org yg pernh hadir dlm hdp aku sbb diaorg prnh menjadi sbhgian drpd perjalanan hdp aku. dgn siapa aku bljr dulu kalau bkn ngan dia? jdi macm mana ak bley hlgkn kedudukan dia dlm memori aku ni..smpai skrg pn..walaupun, diaorg wat xpeduli pasal aku, ak pn wat xpeduli pasal diaorg jugak..
Bagi aku, macam mana aku dilayan, macam tu lah aku akan melayan org tu....
jd berhak ke dia dpt kedudukan dlm memori ak ni..???
Sayang seribu kali sayang, aku xmampu nk delete semua memori yang lalu....



FRIEND,
LaVendar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan