........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Khamis, 15 April 2010

Today is what..??

Hari ni hari Jumaat. hari yg paling mulia di sisi Allah.. Hari yg berkat. tapi hari ni, mcm xda ap2 pn. kosong dlm hati aku. Kerja byk tapi aku xtau nk wat cam mana, bkn xtau nk selesaikan tapi xtau nk start dr mana. huh. aku yg salah gak.. xtau nk susun jadual kerja!! Tapi bukn salah aku seratus peratus!! Kenapa byk sgt tugas yg diberi???
Lagi satu, kawan aku sorng ni pn ada masalah gak.. mcm xda mood ngan aku, tapi still stay ngan aku. Seteruk-teruk aku yg bergelar kwn, aku xkan tinggalkan kwn aku time sush. xkira lh ap pn. ko jgn risau n jgn peduli pasal aku pn. aku xnk sushkan korng..(bajet baik lah plak aku ni...hahahahaha). Tapi betul lah aku ckp, aku xkn tinggalkan kwn2 aku. Kwan aku ni, aku tau dia tengah emotional xstabil. Aku jenis yg xkn pujuk, xkn cri pasal wat sementara ni. well, aku kn jenis yg ego sikit. xkn pujuk, xkn mintak maaf, xkn mengaku kalah...hehehe. teruk jugak lah aku ni..tapi walau mcm mana sekali pun sikap korang, aku okey ja kot. but ad masanya aku xleh thn. Jgn nk mainkan emosi aku. tu ja. yup, mmg muka aku mcm xda perasaan, tp tulh, korang buknnya kenal sgt aku pn biarpun kita dh jd classmate hmpir 2 tahun... no wonder that u don't know me very well. rumate aku pn mcm tu jugak n merangkap classmate aku jugak..hehehehe. (Sory that I talk about u..)
Tapi hari ni, aku xleh nk selesaikan masalah kwn aku ni..aku xleh nk gantikan ko lew nk join2 benda yg aku xsuka. Aku xnk jd hipokrit. Sgt teruk rasanya... drpd aku jd sgt teruk kt kem tu, baik aku x g lngsung. itu yg terbaik. tapi aku dh cdgkan kt dia, supaya bg sebb yg kukuh utk x p sna.. but, as I said, I can't help u this time.. I can't make my self as hipocrite with them. I don't know anything.!!!
Aku tgk muka kwn aku tu, aku tau dia berada dlm keadaan xstabil. anytime she can cry..!! I believe that. I know what I can think and what i felt...
but all of things, I juz want to say to her, Please, don't be sad. but u can cry as much as u want if it is will make u feel better!!!
I juz can be stand by ur side...because u r my friend and u r a part of my life...

Kawan ketawa senang dicari, tapi kawan menangis sukar dicari...


LOVE,
LavEndAr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan