........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Rabu, 14 April 2010

I'm TireD..!!

Aku penat..itu yang aku rasakan sekarang.
Penat kerana tentang segala-galanya..bila aku mampu untuk berhenti berfikir tentang seseorang, berhenti untuk berfikir tentang perasaan orang lain, berhenti untuk berfikir bagaimana untuk menjaga perasaan orang lain, berfikir tentang apa yang dirasa oleh orang lain...
Bila aku mampu untuk berfikir tentang aku sendiri..
BILA..??? BILA...??
Aku penat sudah...
Like I want to cry...
I hope that the day will come. the day that i can cry as I want..
no body can look at me..
juz waiting for that day....

LOVE,
LaVendar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan