........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Selasa, 20 April 2010

The Movie...

Kebelakangan ni aku dh hbs wat asignment, so masa ak byk lh jugak free nya...
jd aku lyn lew citer2 yg ada lam laptop aku ni..hehehehe..
ada satu cerita korea lam ni..lepas aku tgk, aku jd suka kt citer ni..sweet sgt..hehehehe..

tajuknya: You're Beautiful...
(Korean Drama)
kisahnya pasal seorang gadis yg masuk satu kumpulan penyanyi bagi gantikan tmpat abang dia sebab abg dia kemalangan. Then, lps dia masuk tu, dia menyamar sebg lelaki lah. tapi salah seorang dari kumpulan tu tau dia ni perempuan. dia jnji akan kuar dr kumpulan tu lps Go Mi Nam jumpa ngan ibu dia. tp kemudian dia dpt tau,ibu dia sdh meninggal dunia, namun dia tetap akan tepati janji dia. Namun, sebenarnya Tae Kyung dh sukakan Go Mi Nam dan sentiasa mencari sebab supaya Go Mi Nam tidak akan pergi dr kumpulan tu. Tapi sebenarnya Shin Woo, salah seorng lg dr ahli kumpulan itu sudh jatuh cinta akan Go Mi Nam dan dia tidak memberitahu kpd sesiapa kerana dia tidak mahu Mi Nam pergi.

Ingin tahu lebih lanjut, sila tonton sendiri ...hehe..(p/s: jgn marah sebab xhbs cerita pasal drama ni..hehehe)





Antara pelakon-pelakon utk korean drama You're Beautiful...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan