........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Rabu, 21 April 2010

TAK MAKAN SATU HARI...???

hehehehe...
Percaya ke aku xmkn satu hari..?? percaya lah...hahahaha.kenapa?? korang nak tau x???
SEBAB......satu hari ada 12 jam, satu hari satu malam baru baru 24 jam..xmungkin aku boleh bertahan sampai 24 jam. kalo 12 jam tu boleh lah kan ..so, percaya lah kat aku ni..hehehehe..
aku xmakan sebab aku pose..hehehe..(pose ganti..kihkih...kantoi...)
alah...bese r babe..
tapi sebenarnya berpuasa ni mengajar kita pelbagai perkara sebenarnya.. tapi hari ni aku bukan setakat berpuasa dr makan tapi berpuasa dr bercakap perkara2 yg xberfaedah..hehehe..ye ke?? Lepas berbukak td pn dh sambung ngumpat balik..hahahaha.

jadi kat sini pengajarannya, sabarlah menahan diri dari melakukan sesuatu perkara yg dilarang...kuatkan lah iman dan takwa..

p/s: Iman boleh bertambah dan berkurang dalam diri seseorang. Dan hanya individu itu sendiri yang mengaturkan Iman dalam dirinya sendiri..



Yg Insaf,
Lavendar..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan