........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Ahad, 11 April 2010

The Incident...

Hari ni aku kuar ngan kawan aku...juz nk beli satu bnda jer..kuar pn jap jer. nk tunggu p kuar tu satu hal. Aku ni dh lah benci tunggu lame2..ak plg pntang kena tunggu lame2..arghhhh...
Pastu smpai lah tmpt yg dituju. Aku beli ice cream, tapi seller tu bagi aku ice cream chocolate. Korang tau, aku TAK SUKA perisa chocolate!! aku mkn sikit ja pastu selebihnya, kwn aku tu yg mkn. dh lh keadaan mcm kelam kabut ea...benci2!!!
Dh lh aku xleh mkn ice cream yg aku nk!! but, aku tmankn kwn aku dgn ikhlas sbb dia nk beli brg..hehehe. don't worry ea..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan