........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Jumaat, 9 April 2010

FriEnds....

Kawan...
orang yang paling dekat dengan kita berbanding dengan mak ayah, adik beradik, saudara mara and so on... aku cakap mcm tu sebab, kawan yang akan kita cari dulu kalau berlaku apa2 kn..? okey, sebagai contoh; kalau berlaku sesuatu kepada kita, siapa yang kita cari dulu utk mintak bantuan? kawan kita kan?sebab diorang yang faham tentang kita...
Tapi, sejauh manakah fahamnya dia tentang diri kita sebenarnya?? Memanglah, kalau orang tanya kita pun, sapa yang paling korang percaya, mestilah bestfriend korang jugak kn sebab korang rasa hanya bestfriend korang ja yang kenal korang macam mana kan..? tapi bagi aku, x kot...maybe diaorg kata diorang faham tentang kita, hakikatnya, TAK!!
Korang tau kenapa? sebab, bila korang ada masalah ke apa ke.. & pendapat korang x kena dgn pndpt bestfriend korang, apa jawapan akhir mereka kalau mereka xsetuju dgn pendpt korang tu..?? ni jawapan biasa yang selalu aku dgr lah.."TAK FAHAM LAH AKU NGAN KAU NI....!!!" betul x..????
Namun, sebenarnya istilah bestfriend ni wujud sebab kita dh berkawan ngan dia dh lame..tu yg kita selalu ckp bestfriend kita tu..
Tapi bagi aku sebenarnya, masa bukan sbb yang betul..yang betulnya tntg sbb wujudnya Bestfriend ni sbb, kwn kita tu kenal sgt ngan perangai kita..walaupun dia xckp, tapi dia boleh tau, apa yg kita rasa, apa yang kita nk, apa yg kita xsuka, semua tntng kita...tapi xsemuanya lah..hakikatnya, dia faham siapa kita...
itu pendpt aku lah..ak ckp mcm tu sbb aku pn ad bestfriend..hehehe

Friend like this...
p/s: I miss my bestfriend...she is too far with me!!


Love,
Lavendar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan