........WelCoMe.......

~Selagi ada peluang, rebutlah peluang itu. Kerana siapa tahu mungkin ia adalah peluang terbaik dan kadang-kadang peluang itu hanya datang sekali sahaja dalam hidup kita ini....~

Jumaat, 9 April 2010

Temanku...

Bukan sehari aku kenalmu,
Bukan seminggu aku tegurmu, 
Bukan sebulan aku menghubungi mu, 
Tapi bertahun-tahun lamanya aku bersamamu.

Tika kau menangis aku mengembirakan mu, 
Tika kau kesusahan aku sudi membantumu, 
Tika kau gelisah aku menenangkan mu,
Setiap kali kau memerlukan aku, aku sentiasa bersamamu.
Tika hati kau disakiti, 
Hati aku yang menangis,
Tika kau senang hati,
hati aku yang gembira lalu tersenyum manis.

kadang-kadang aku terlupa, 
dia bukan milikku yang mutlak,
kadang-kadang aku tersilap, 
bukan semua perkara bersamanya aku berhak. 

andainya dia temanku yang aku sentiasa sayangi,
dimanakah dia tika aku perlukannya...???



Love,
Lavendar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan